Hodnocení obchodu

4,8 358 hodnocení
5
327x
4
8x
3
8x
2
4x
1
11x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

AK Avatar autora Andrea Kosinská | 23.6.2024
Jsem spokojena.
DH Avatar autora Daniel Heger | 20.6.2024
Spokojenost, objednavka pripravena k osobnimu odberu a dohoda na teminu vyzvednuti.
Avatar autora | 19.6.2024
+ Skvělá komunikace
+ Široký výběr produktů
+ Skvělé ceny

Moje zkušenost s internetovým nákupem proteinových tyčinek od Levram Gym&Shop byla naprosto bezchybná a příjemná. Ráda bych se podělila o svůj dojem. Webová stránka obchodu je přehledná a snadno se v ní orientuje. Proces výběru proteinových tyčinek byl velmi jednoduchý díky detailním popisům produktů a přehledným fotografiím. Nabídka je široká a zahrnuje mnoho různých příchutí i značek, což mi umožnilo vybrat přesně to, co mi nejvíce vyhovuje. Objednávka byla vyřízena velmi rychle. Ihned po jejím dokončení jsem obdržela potvrzovací e-mail s podrobnostmi o objednávce a následně i informace o odeslání balíčku. Doručení bylo bleskové a zboží dorazilo ve výborném stavu, pečlivě zabalené. Co se týče samotných proteinových tyčinek, jejich kvalita mě velmi potěšila. Chuť byla skvělá a složení odpovídalo popisu na webu. ´ Celkově jsem s nákupem proteinových tyčinek od Levram Gym&Shop nadmíru spokojená. Jejich profesionální přístup a kvalitní produkty mě přesvědčily, že se na tento obchod mohu spolehnout. Určitě se sem budu vracet i pro další nákupy a ráda doporučuji Levram Gym&Shop všem, kteří hledají spolehlivý internetový obchod s fitness produkty.
Avatar autora | 18.6.2024
Super ceny
PV Avatar autora Petr Vojtěchovský | 16.6.2024
Avatar autora | 16.6.2024
+ rychlé dodání, dobrá cena

MP Avatar autora Martina Pacovská | 15.6.2024
Nedávno jsem nakoupila v Levram Gym & Shop a musím vyjádřit svou naprostou spokojenost. Komunikace s obchodem byla výjimečná – rychlá, přátelská a efektivní. Objednala jsem si proteinové tyčinky a byly naprosto skvělé, chutné a kvalitní. Oceňuji také rychlost doručení a profesionální přístup týmu. Tento obchod vřele doporučuji všem, kteří hledají kvalitní produkty a vynikající zákaznický servis. Mgr. Martina Pacovská
Avatar autora | 12.6.2024
+ Dohoda na osobním vyzvednutí
+ Přehled o stavu objednávky
+ Platba online
- nic

Avatar autora | 7.6.2024
+ Rychlost a maximální vstřícnost

Doporučuji! Přestože jsem v objednávce řešila malý zádrhel, vše bylo vyřešeno obratem a k mé maximální spokojenosti. Neváhejte a nakupujte :)
Avatar autora | 7.6.2024
+ Objednané produkty nachystány do druhého pracovního dne, byť v emailu přišlo upozornění, že objednávka bude k dispozici zhruba za 3 dny.
+ Perfektní zabalení produktů, aby se nepoškodili při přepravě, byť se jednalo o osobní odběr přímo v kamenné prodejně, kde byly produkty skladem.

Produkty jsem si přišla vyzvednut až po delší době, email o připravené objednávce mi zapadnul mezi ostatní. I tak byl balík s produkty pořád k dispozici. Děkuji.
Avatar autora | 4.6.2024
17.5. vytvořená objednávka, dnes 4.6. dosud nedodáno. Mailem jsem urgovala 1.6. odpověď žádná
Avatar autora | 3.6.2024
- Zboží bylo odeslano až 4 den a doručení proběhlo po víkendu . Celkem tedy týden
- Doba odeslání

Osobně upřednostňují obchody kde se zboží objedná dopoledne a odpoledne je odesláno. To tady nefunguje , Škoda
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, omlouváme se za zpoždění s doručením vaší objednávky. Z informací, které máme k dispozici, vyplývá následující: Vaši objednávku jste zadal 27.5.2024 v 19:41 večer. Platbu jsme obdrželi následující den, tedy 28.5.2024, až v 16:25 odpoledne. V tu dobu již bohužel nebylo možné objednávku zabalit a předat dopravci PPL, jelikož svoz zásilek probíhá vždy nejpozději do 13:00. Z tohoto důvodu byla vaše objednávka zpracována a expedována až následující pracovní den, společně s ostatními objednávkami. Dle našeho systému byla zásilka předána dopravci PPL dne 31.5.2024. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a zdržení. Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem, Váš zákaznický servis
Avatar autora | 29.5.2024
+ OK..
+ NIC
+ NIC
+ OK
+ OK.
+ NIC
+ NIC
+ OK.
+ NIC
+ Ok
+ Ok.
+ Ok.

OK....
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za Vaši recenzi, velmi si jí vážíme. V letošním roce jsme již úspěšně vyřídili 2329 objednávek a jsme vděčni za každou pozitivní zpětnou vazbu. Bohužel se nám dostává především negativních recenzí, kterých bylo letos pouze 8 z celkového počtu 2329 vyřízených objednávek. Domníváme se, že tento poměr je skvělý a svědčí o vysoké kvalitě našich služeb. Ještě jednou děkujeme za Vaši podporu a těšíme se na další spolupráci.
Avatar autora | 24.5.2024
- Zaplacené zboží nebylo odesláno
- Majitel neustále odkládá hovory
- Teď už telefon nebere

Objednala jsem a zaplatila zboží, které nebylo odesláno a peníze nebyly vráceny! Psala jsem mail, volala majitelovi, který slíbil vrácení penez. Nemám ani peníze, ani zboží…
Avatar autora (Administrátor)
Hezké dobré ráno, děkuji za Vaši recenzi a rád bych se k ní vyjádřil. Naše společnost s Vámi vždy komunikovala a snažila se Váš problém vyřešit. Dne 27.05.2024 jste nám zaslala QR kód pro platbu za nedodané zboží - AllTest - Test k detekci správné funkčnosti štítné žlázy. Bohužel Vám tento produkt nedošel z důvodu poškození zásilky přepravní společností, za což se omlouváme. Je nám líto, že patříte mezi zákazníky, kteří nebyli zcela spokojeni s naší službou. Letos jsme úspěšně vyřídili již 2213 objednávek a většina našich klientů je s našimi službami a komunikací nadmíru spokojena, což se odráží v jejich kladných recenzích. Bohužel se však někdy stane, že se vyskytne problém, který není naší přímou chybou, jako tomu bylo i ve Vašem případě. Rádi bychom Vás ujistili, že děláme vše pro to, abychom našim zákazníkům poskytovali ty nejlepší služby a řešili případné problémy k jejich spokojenosti. Budeme rádi, když nám dáte další příležitost prokázat kvalitu našich služeb.
Avatar autora | 19.5.2024
+ Velmi oceňuji ochotu a vstřícnost majitele
+ Komunikace
+ Kvalitní balení

Avatar autora | 14.5.2024
+ krátký vychystávací čas
+ perfektní balení zboží
+ informování o průběžném stavu objednávky
- nic

Byť jsem nakupoval poprvé, LevramShop mne mile překvapil. Objednávka byla vychystána rychle, přišly mi maily o stavu (přijetí, zpracování, balení, připraveno k výdeji). Na dané adrese vyzvednutí bez problémů. Křehké zboží bylo zabaleno v bublinkách, zbytek uložen v krabici aby se nemohl hýbat. Obchod doporučuji!
Avatar autora | 13.5.2024
+ Zajímavý výběr produktů
- Zoufalá komunikace
- Prezentují se něčím, co ani okrajově nedodrží
- Pomalá expedice (možná žádná)
- Tady už nikdy nenakoupím

Po dlouhé době jsem se těšil až mi přijde výzva na hodnocení od heureky, protože to co předvádí tento e-shop mi bohužel hlava nebere. Zoufalá komunikace, napíšete na chatu a vidíte tam info, odpovídáme okamžitě => odpověď druhý den ráno. Asi ještě pochopím, ne všichni mají zmáklou zákaznickou podporu. Ale co je nejsmutnější: - e-shop se prezentuje rychlým dodáním (konkrétně v USP - Rychlá expedice, vše zboží skladem) => objednával jsem v pondělí 6. 5. 2024 a doposud má objednávka nebyla ani vyexpedována (platil jsem kartou) - po téměř 4 dnech mi přišel e-mail se snahou o vtip, že mou objendávku evidují a že jim může trvat až tři dny expedice, no 3 dny jsou pryč a objednávka vyexpedována nebyla TOTO BYL MŮJ PRVNÍ A POSLEDNÍ NÁKUP !!! A budu jen doufat, že mi objednávka někdy dorazí.
Avatar autora | 3.5.2024
+ rychlost a vstřícnost

Avatar autora | 25.4.2024
+ Žádná výhoda

Byla dodána jiná, levnější verze zboží a dokonce s datem expirace už za 14dní, takže v podstatě prošlé zboží. Kontaktoval jsem několikrát majitele firmy a ten mi několikrát slíbil nápravu. Bohužel nic nesplnil a již už nekomunikuje……..
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vaši zprávu a omlouváme se za nepříjemnosti, které vznikly v souvislosti s vaší objednávkou. Jak jste správně uvedl, zboží, které jsme obdrželi od našeho velkoobchodu, neodpovídalo požadovaným standardům, a přes naše opakované reklamace u dodavatele se situace zatím nevyřešila. Vaše objednávka byla stornována a peníze jsme vám vrátili zpět na účet. Jsme si vědomi, jak může taková situace být frustrující, a děkujeme vám za pochopení a trpělivost. s pozdravem Team LEVRAM GYM&SHOP
Avatar autora | 22.4.2024
Dlouhá dodací lhůta, špatná k komunikace s obchodem
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl(a) spokojen(a) s naší službou, a děkujeme za váš feedback. Snažíme se poskytovat našim zákazníkům co nejlepší zážitek, a vaše zpětná vazba je pro nás důležitá. Podle historie vaší objednávky jsme platbu přijali 16. 4. 2024 a zásilku jsme předali přepravci následující den, 17. 4. 2023. Omlouváme se za záměnu dat v předchozí komunikaci. Bohužel musíme potvrdit, že dodací lhůta byla v tomto případě neobvykle dlouhá. I přes naši snahu o rychlé zpracování objednávek jsme v tomto případě odkázáni na služby třetí strany, a občas může dojít ke zdržení, které není v naší moci. Věnujeme maximální úsilí tomu, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení. Jsme připraveni nabídnout vám kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. Prosím, dejte nám vědět, jak bychom mohli situaci napravit k vaší spokojenosti. S pozdravem, Team LEVRAM